Ünnepi információk
Rendeléseket január 6-tól dolgozzuk fel és kezdjük el kiszállítani! Ezidő alatt érkező rendeléseket 24 órán belül visszaigazoljuk!
Házhozszállítás január 5-ig szünetel!
Szeretnénk tájékoztatni az év végi kiszállításunkkal kapcsolatosan néhány információról!
Mint sokan mások, mi is pihenni megyünk cégünk nem dolgozik!
Köszönjük, hogy 2024-ben is nagyon sokan részesei voltak cégünk fenntartásában, a továbbiakban is igyekszünk a legjobb tudásunk szerint készíteni az általunk gyártott paplanokat, párnákat!
Küldje el rendelését, hogy elsőként kerüljön feldolgozásra a januári kezdéskor!
Ünnepi elérhetősgünk
Az ünnepekben elérhetőségünk is korlátozott! Telefonon nem minden esetben tudnak bennünket elérni, ezért kérjük próbálják többször! E-mailekre 24 órán belül igyekszünk válaszolni!
Amennyiben nem találja a termék leírásában, amit keres, próbálunk segíteni! Rendeléssek kapcsolatos kérdésekre igyekszünk válaszolni és segíteni döntésében!
pehelyesalom@gmail.com | +36-30/8283-444 |
TERMÉKELÁLLÁS
A karácsonyi ajándékok visszaküldésére decemberben a szabadságunk miatt kedvezőbb feltételeket biztosítunk.
FONTOS, HOGY CSOMAGOKAT SZEGEDEN JANUÁR 6-IG NEM TUDUNK FOGADNI ÉS SEMMMIKÉPP SEM UTÁNVÉTTEL ADJA FEL!
Visszaküldési szándékát kérjük jelezze felénk!
Az "elállási nyilatkozatot" a rendelés leadásakor kapott e-mail mellett találja mellékelve! De itt tovább görgetve tud letölteni egy általános sablont!!
Visszaküldés címe az ÜNNEPEK alatt január 3-ig:
ALL-FEDER KFT.
6900 Makó, Szegedi utca 9-13. 2. em. 13.
Telefon: +36 30 8283 444
Online vásárlás esetén az ünnepek miatt 21 napra kiterjesszük az indoklás nélküli elállás jogát a vásárlástól vagy a termék átvételétől számítva, amennyiben a termék(ek) nem kerül(nek) használatba!
Tehát ha nem megfelelő ajándékot vásárolt és úgy dönt, hogy visszaküldi, kérjük ne kerüljön használatba a termék (mert nem áll módunkban teljes összeget visszatéríteni), azt eredeti állapotában és csomagolásban tudjuk visszavételezni! Mivel higéniai termékről van szó, ezért fontos, hogy a paplan, párna nem kerülhet használatba, erre vonatkozóan a jogszabályi háttér a mérvadó*
Mi azonban úgy döntöttünk, ha a vásárolt paplan, párna eredeti állapotában kerül vissza és erről meggyőződtünk, ez esetben kérheti teljes visszatérítését! Kicsomagoláskor erről minden esetben biztonsági videós felvételt készítünk!
Amennyiben használtan küldi vissza terméket, akkor használatból eredően károk újragyártási költségét szükséges levonnunk az árból! (pl.: újra kell mosni a pelyhet, új külső angin...)
-Az ÁSZF szerinti ezzel járó járulékos költséget vonunk le!
* "Az eladó, higéniai termék visszavételét megtagadhatja, amennyiben a termék használatba került vagy abban szándékosan kárt okoztak! Amennyiben élni kíván elállási jogával, arra kérjük Önt, hogy azt az érintett termékek állapotának megóvása érdekében minél előbb tegye meg. A 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 25§ kimondja, hogy „A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A 29§ értelmében azonban a fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alól kivételt képez az e) pont szerint „olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.” Ennek értelmében cégünk nem köteles a kibontott terméket kicserélni, még akkor sem ha annak reklamációja 14 napon belül megtörtént. Ez alól kivételt képeznek azon használt termékek, amellyel szemben minőségi kifogással él a fogyasztó. Ez alól kivételt képez az olyan termék, amelyre nem vonatkoznak a fenti jogszabályok, mint pl: asztalterítő, melyet 14 napon belül elállással élhet a vásárló, ha azt sérülés és külső hatás nem érte.